T:+48 796 234 444
Citroën Jumpy I został skonstruowany na koncepcji eurovana produkowanego przy współpracy koncernów PSA i FIAT (Citroën Evasion/Fiat Ulysse/Peugeot 806/Lancia Zeta). Pojazd zaczęto produkować w 1994 roku, a jego bliźniacy Peugeot Expert w lipcu 1995 roku i Fiat Scudo w lutym 1996 roku. Pojazd zaczęto produkować jako alternatywa dla dużego samochodu dostawczego produkowanego w kooperacji PSA i FIAT-a (Citroën Jumper, Fiat Ducato, Peugeot Boxer). Pojazd miał dwa rodzaje rozstawu osi. W ofercie można było nabyc różne wersje: furgon zamknięty, oszklony, nieoszklony, wersję towarow-osobową, oraz wersja osobowa kombi. W 2004 roku projektanci przeprowadzili facelifting, którego efektem był lekkie zmiany w wyglądzie zewnętrzny i wewnętrzny, rozsze paletę dostępnych silników. W zależności od modelu ładowność Citroëna Jumpy wynosiła 660 – 985 kg, objętość przestrzeni ładunkowej 4–5 m³. Wersje osobowe w zależności od konfiguracji posiadały od 5 do 9 miejsc łącznie z kierowcą. Lista wyposażenia została okrojona w stosunku do bliźniaczego Evasion, mimo że większość części i oblachowania jest identyczna. Można było jednak zamówić ABS, klimatyzację, elektryczne sterownie szybami.